Onze online schoolgids

Hier vind je alle praktische informatie voor leerlingen & ouders van de Thorbecke Scholengemeenschap.

Navigatie

Klachten

Loop je ergens tegenaan? Of heb je een klacht? Laat het ons weten, dan kunnen we er samen iets aan doen.

  1. Bedenk met welke docent of mentor je wil praten.
  2. Bel ons op 038 456 45 60 en vraag of je teruggebeld kunt worden.
  3. Kom je er samen niet uit? Neem dan contact op met de studieleider. Kan hij of zij je niet verder helpen, dan kun je de situatie voorleggen aan de schoolleiding.

Helpt een gesprek niet of onvoldoende? Een interne contactpersoon zorgt ervoor dat klachten snel op de juiste plek komen en op een goede manier worden behandeld. Lees meer over onze interne contactpersonen via onderstaande link.

Lukt het ook met hen erbij niet om de klacht weg te nemen of het probleem op te lossen? U kunt dan een formele klacht indienen. Dat kan bij het college van bestuur van OOZ via contact@ooz.nl. Een onafhankelijke klachtencommissie zal uw klacht onderzoeken en het bestuur hierover adviseren. U kunt uw klacht ook neerleggen bij de Landelijke Klachtencommissie Onderwijs (LKC). Voor alle regelingen rond klachten zie onderstaande link naar de klachtenregeling van OOZ.

Deze school is onderdeel van:
Openbaar Onderwijs Zwolle & Regio
Verder met leren

Realisatie: